Refund Policy

Refund and Return Policy

Return Policy – سياسة استرجاع المنتجات

Damaged Products / Product Defects – المنتجات التالفة / عيوب التصنيع

Customers are entitled to a refund if delivered products are damaged upon delivery. If no damage was reported by the customer upon receiving the product, the return/refund request will be refused, and any damage to the product will be the Customer’s responsibility and may be fixed against an extra charge to be decided by Zen Furniture according to each case individually.

يحق للعميل استرجاع قيمة المنتج إذا كان المنتج تالف عند التسليم. فى حالة عدم إبلاغ العميل بأي تلف بالمنتج عند استلام المنتج سيتم رفض طلب استرجاع المنتج و المبلغ المدفوع. و أى تلف بالمنتج يتم الإبلاغ عنه بعد إستلام المنتج يكون على مسؤولية العميل فقط, و قد يتم إصلاحه مقابل مبلغ مادى يتم تحديده من قبل الفريق المختص بالشركة طبقا للضرر الواقع لكل حالة بشكل منفرد.

Any product defects (wrong measurements, wrong specs, or any product characteristic which hinders its usability for the purpose for which it was designed and manufactured) will be fixed by Zen Furniture with no extra charge only if reported by the customer within 14 days of receiving the product. Otherwise, product defects reported by the customer after the 14 days period mentioned in this article will be the Customer’s responsibility and may be fixed against an extra charge to be decided by Zen Furniture according to each case individually.

أى عيوب تصنيع بالمنتج (مقاسات خاطئة, مواصفات خاطئة أو أى صفة من صفات المنتج قد تعرقل إستخدام المنتج للاستخدام المصمم و المصنع له المنتج) سيتم تصليحها عن طريق الشركة بدون مقابل شريطة أن يتم الإبلاغ عن مثل تلك الحالات فى مدة لا تزيد عن 14 يوما من تاريخ استلام المنتج. فى حالة إبلاغ العميل عن أي من تلك العيوب فى فترة تتجاوز الـ 14 يوم من تاريخ الإستلام, تعتبر مسئولية العميل وحده, دون أدنى مسئولية على الشركة و فى حالة وجود إمكانية لتصليح العيوب المبلغ عنها بعد ال 14 يوم, يكون بمقابل مبلغ مادي يتم تحديده من قبل الفريق المختص بالشركة طبقا للضرر الواقع لكل حالة بشكل منفرد.

Disliked Products – منتجات لا تعجبني

Customers are entitled to return faultless Products against shipping fees should they dislike the product. This article is applicable only upon receiving the product and will not apply if a return request is placed after the product is received by the customer. Zen Furniture strongly recommends that customers check all ordered items upon delivery.

يحق للعميل استرجاع المنتجات الخالية من العيوب لأسباب عدم الإعجاب بالمنتج, و يتم ذلك فى وقت إستلام العميل للمنتج مع تحمل مصاريف الشحن. يسرى هذا البند على المنتجات التقليدية للشركة التي لم يتم إجراء أي تعديلات عليها ولا يسري على المنتجات المصممة خصيصاً للعميل أو التي وقع عليها أي نوع من أنواع التعديلات.

Refund Method & Duration – طرق و مدة إسترجاع المبالغ المالية

All eligible refund requests are made wirelessly (Bank Transaction, Card Refund, Vodafone cash, and/or any other wireless method used by Zen Furniture at the time of the request). Refund requests are never made in cash even if the payment was originally processed in cash.

طلبات استرجاع المبالغ المالية السارية تتم بشكل إلكتروني على سبيل المثال وليس الحصر (تحويل بنكى, إسترجاع عن طريق الكارت البنكي, فودافون كاش, أو أى طريقة أخرى إلكترونية يستخدمها الشركة فى وقت طلب العملية). طلبات الاسترجاع لا يتم نقدياً حتى لو كانت طريقة الدفع تمت نقدياً.

The duration of the refund transaction may vary from one method to another; however, refund requests are processed on the last working day of the calendar week. Once the refund transaction takes place, the Customer shall receive proof of refund from Zen Furniture. Zen Furniture shall not be accountable for any delay caused by external factors such as bank policies.

مدة استرجاع المبالغ المالية تختلف من طريقة لأخرى, و لكن يتم تنفيذ طلبات إسترداد المبالغ المالية أخر يوم عمل من كل أسبوع. يتم إرسال إثبات تحويل المبلغ للعميل من الشركة إلى العميل, فور إتمام العملية, و لا تتحمل الشركة أى تأخيرات لأسباب خارجية.

© 2024 Zen Furniture. All rights reserved.

Sign in

No account yet?